2021 Era Pandemik

19:38

 yapppp syahirah here.. 

it been long time tanpa rasa ingin menulis tanpa rasa ingin menjengah blog aku ini. sudah tahun 2021 guys era pandemik yang mengekang segala. yezzaaa... last post aku pada tahun 2017 it been 5 years wowww.. read all my previous heartbroken kind of poem ahhhhhhhh... i still feel the emotion thru this poem... sungguh!! 

nowadays.. alhamdulillah aku sudah tamat pengajian ijazah sarjana muda pada tahun 2018 dan berjaya menjawat jawatan yang bagus di sebuah perusahaan swasta berlabel Multinational sebagai seorang  jurutera. disamping, aku turun menjadi ejen Takaful, hartanah & kewangan berdaftar. 


sungguh mainstream hidup aku selepas 5 tahun. 


aku sudah berkahwin dan mempunya seorang anak perempuan yg sudah genap 2 tahun umurnya. keletahnya yg pintar dan menghiburkan menjadi sumbar inspirasi muktahir aku sekarang. 

i became a powerful, strong, independent women, mother, workers & wife.. not gonna lie.

Hidup ini menjadikan aku seorang yang terlalu keras. kuat dan berpendirian. sehinggakan aku lupa siapa aku 5 tahun yg lepas. 

till today.. 

aku buka semula blog tempat aku mencurahkan segala terpendam. diary maya yang mungkin aku sahaja yang pegang katakunci nya.

membaca draft dan post yang lepas membuatkan aku teringat kelukaan yang menyeliputi diri aku 5 tahun yang lalu.


tragis.


terima kasih buat diri aku 5 tahun lepas. you do it well. 

we success to be successful!!


lets do this..   



You Might Also Like

0 berbicara

laku keras