rahsia

03:23

saat kau mula meredupkan pandangan matamu,
aku terpaku memandang sepasang anak mata itu,
warnanya seperti kacang hazel,
mampu membuai perasaanku hingga ke langit yang paling tinggi

saat bibir mu mengukir senyum paling indah
paling manis buat aku lupa gula kapas kesukaanku
saat itu cuma bunyi nafas kita berdua
tanganmu memeluk pinggangku kemas
hangat tubuhmu bisa menghapus getarku
yang hanya tuhan sahaja yang tahu

saat kau menundukkan wajahmu tepat ke wajahku
aku cuma mampu memejam mata
kerana getar matamu itu tidak mampu untuk aku tatap lama-lama
aku sudah mampu meneka cerita seterusnya

saat bibir mu mengucup lembut bibirku
terasa lembut sekali
saat itu udara seakan berhenti
jantungku kuat berdegup
mungkin kamu tahu perasaan aku tika itu
jadi kamu memelukku erat
biarkan aku merasa tenang ini
bersama kamu.

You Might Also Like

0 berbicara

laku keras