#1 cerita yang tidak sempurna

23:00

ceritanya tentang surat-surat yang tidak dikirimkan.


Buat kau yang sentiasa hadir didalam memori,
Terima kasih kerana pernah merona wajahku, mengukir senyum paling manis, yang pernah mengotakan mimpi-mimpi malamku. Mengucup bibirku dengan kata-kata paling istimewa.
Meski tangan ini tidak lagi digenggam namun ketahuilah rasanya tidak pernah hilang dan akan sentiasa segar sampai bila-bila.

Aku masih termimpi pandangan mata itu, kerlingan pertama kau saat pertama kali melihat aku. Saat aku tertunduk malu, saat kau tersenyum puas kala aku mengukir senyum pertama. aku masih teringat bagaimana tawa paling jujur aku saat kau berjenaka denganku. aku masih terbayang setiap tutur kata yang sering kau susun saat berbicara.

namun tuhan tidak mentakdirkan kau untuk aku.






You Might Also Like

0 berbicara

laku keras